Szombat, 2017-04-29, 05:31
Üdvözöllek Vendég | RSS
Nyitólap | Regisztráció | Belépés
Naptár
«  Április 2017  »
HKSzeCsPSzoV
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0
Belépés
Keresés
Barátaink:
Block title

Mi a HHO

A HHO keverék begyújtása energiát termel (a megfelelő összetételű elegy elérheti a 2800 C fokot, a fém 1500 fokon olvad), újraegyesít a két gázt, aminek folyamán vízpára keletkezik (mint annak idején fizika órán). Ez egy hőtermelő, exoterm folyamat. Megfelelő használat idején a hőenergia ugyanazon az elven működik autó gáztankjában, mint benzin vagy dízel üzemanyag égetése. Technikailag tökéletesen azonos a két módszer, csupán az üzemanyag különbözik. Tehát, az elektrolízis útján a víz egy energiatároló közegként viselkedik.



Honnan jön ez az energia és mikor?

Az energia abban a pillanatban keletkezik, amikor a H2O vízmolekula szétbomlik és HHO gázok jönnek létre. Az üzemanyag begyújtásánál illetve a motor hengereinél keletkező energia eredménye a motorerő. Megjegyzendő: a víz semmilyen körülmények között nem tud üzemanyagként ’égni’. Miért? Egyszerű. Miután a hidrogén és oxigén összetevők megalkotják a vízmolekulát, a folyamat értékes exoterm energiája kimerül és a molekula stabillá válik. Ebben az esetben a vízmolekula már nem tud további oxigén hozzáadásával exoterm folyamatokban részt venni, mert a benne található hidrogén már oxigén-kötés alatt áll. Mivel ez alapján a molekula stabil, és nem képes további hőtermelő folyamatok beindítására, a víz teljességgel alkalmatlan üzemanyagként való felhasználásra. A vizet természetesen tovább lehet oxidálni, mint a hidrogén per-oxid (H2O2) esetén, de ez a folyamat már endoterm, tehát energia fogyasztó, ellentétben az általunk használt exoterm reakcióval, ahol energia keletkezik.



A HHO támogatói kijelentik, hogy az autó gázolaj, benzin, etanol és LPG – HHO gáz keverékével úgy működik, mint egy hibrid hajtású autó. Ez támogatja és javítja az üzemanyagégést autójában, egy sokkal tisztább működésű rendszert hozva létre, ami nagyon jó hatással van környezetünkre. Minél magasabb százalékban használunk HHO gázt hogy energiát állítsunk elő, annál kevesebb üzemanyag elégetésére van szükség. Minél kevesebb gázolajat égetünk el, annál több pénzt tud megtakarítani.



Hogyan lehetséges ez? Hogyan működik pontosan a HHO?

A HHO elsősorban egy nagyon hatékony és olcsó, üzemanyagégést segítő adalékanyag. Igazolt hatása, hogy az üzemanyagégést hatékonyabbá téve megnöveli autója erejét. Hogy megértsük ezt a folyamatot, tekintsük át a motorban zajló üzemanyag-égés folyamatát illetve a levegő-üzemanyag arány alapelveit.



Üzemanyag-égés és levegő-üzemanyag arány


A tankból származó üzemanyag apró cseppekre porzik szét, majd levegővel keveredve a vákuum a motor hengereibe szívja ( az üzemanyag befecskendezéses rendszerekben a fecskenő egyenesen a hengerekbe juttatja az üzemanyagot). A dugattyú ezután tömöríti ezt a keveréket, majd a gyújtógyertya belobbantja azt, energiát termelve ezzel az autónak.
Az egyik nevező, ami meghatározza, hogy mennyi energia nyerhető ki a belobbanási folyamatból a levegő-üzemanyag arány (az üzemanyag mennyisége a levegő mennyiségéhez viszonyítva). Túl sok levegő (túl kevés üzemanyag) egy ’gyenge’ elegyet eredményez. Ebben az esetben a teljesítmény sínyli meg azt, hogy a rendszer túl kevés üzemanyagot kap. Túl sok üzemanyag (túl kevés levegő) egy fajta ’gazdag’ elegyet képez, ami szélsőséges esetben szintén problémát jelenhet, hiszen nincs jelen elég oxigén az üzemanyag begyulladásához. Ez a túl gazdag elegy üzemanyagot pazarol el, hiszen a be nem gyulladt üzemanyag cseppek egyszerűen a kipufogón keresztül távoznak.
Az autógyárak hagyományosan a tökéletes levegő-üzemanyag beállítás elérésére törekednek, ugyanakkor hajlamosak a túl gazdag keverék aránya felé hajlani is, hogy kiküszöböljék a levegő páratartalma vagy hőmérséklete miatt kialakuló változásokat. Ez segít a motornak fenntartani egy állandóan jól működő szintet, a nagy számú változó ellenére. Az el nem égett üzemanyag cseppek még mindig a kipufogón keresztül távoznak, bár az 1970-es években az EPA megrökönyödve tapasztalta, hogy milyen szennyezéseket okoz a rosszul beállított levegő-üzemanyag arány és elrendelte egy kipufogóvégre szerelendő külső szerkezet használatát, ami befejezte a cseppek égetését.
Ezt azt jelenti, hogy a mai napig az autók az üzemanyag nagy részét nem használják fel, a változó környezeti viszonyokra hivatkozva. Ezért minden egyes alkalommal fizetünk, amikor csak elfordítjuk a kulcsot a zárban.



Üzemanyag konfiguráció / porlasztás

Egy másik változó, ami hatékonyan befolyásolja az égés folyamatát az üzemanyag konfiguráció. Ezt a legnehezebb kontrollálni, annak az adata, hogy mennyi üzemanyag szükséges pontosan. Például minél kevesebb üzemanyagot használunk, annál gyorsabb az égés, és annál tökéletesebben ég el. Az égés pillanatában a hengerben a gyújtógyertyából egy lángcsóvaként lobban ki az exoterm reakció keltette energia. Minden egyes üzemanyagcsepp a mellette fellobbanó csepp keltette hőtől lobban be. Ez élteti és tartja fenn a reakciót. Ez az egyetlen felület, ahol a cseppek fellobbanhatnak hiszen csak a folyamat ezen fázisában találkoznak oxigénnel.
Eközben minden csepp üzemanyag fellobbanásával újabbak lobbannak fel. A nagyobb cseppek a méretük miatt lassabban gyulladnak meg, bár ez kicsit lelassítja a folyamatot, hiszen több időt vesz igénybe.
Itt egy extrém példa, hogy érzékeltessük a folyamatot:

Dobjon egy darab szenet a tűzbe, és figyelje meg, mennyi időt vesz igénybe, míg az fellobban és elég. Aztán fogjon egy marék szénport, nagyjából akkorát, mint a széndarab, majd dobja a tűzbe. Persze, hogy azonnal fellobban, egy pillanat alatt.

Ez jól érzékelteti, hogyan befolyásolja az üzemanyag konfiguráció az égés folyamatát. A gázolaj cseppek egy másik kategória, de ugyanezen az elven működnek.
Nagyobb cseppek lassabban hevülnek fel. Porlasztás.



A HHO belülről

A HHO extrémen hatékony az üzemanyag porlasztás területén. Éppen létrejövő gázként ez nem más, mint hidrogén és oxigén, apró független csoportokként nem több, mint két atom, minden éghető egységben (kétatomos molekulák: H2, O2).
Összehasonlításként az gázolaj cseppek hatalmasak, sok-sok ezer hatalmas szénhidrogén molekula összekapcsolódva. A HHO kétatomos molekulája extrémen hatékony az égés folyamatában, hiszen nincs szükség késleltetésre, amíg a molekulák felhevülnek. A gázolaj-levegő eleggyel ellentétben itt nincsenek hatalmas cseppek, amiknek tovább tart egyik oldaltól a másikig felhevülni. Begyulladásnál a lángja sokkal nagyobb sebességgel söpör át a hengeren, mint egy normál gázolaj esetében. Ennek folyamán a HHO fellobbanásával apróra zúzza a gázolaj cseppeket is, és ennek következtében gyorsabban gyulladnak meg, több energiát termelve. E módon a gázolajnak cseppeknek nem kell többet arra várniuk, hogy kellően felhevüljenek. A HHO, sebességének köszönhetően az összes gázolaj cseppet egyszerre lobbantja be. Ez több nyomást gyakorol a dugattyúra, és ami a legfontosabb, belobbantja azokat a cseppeket is, amik eddig a kipufogóval távoztak volna.

Precízebben szólva, a cseppek apró darabokra való zúzása több belobbanásra alkalmas üzemanyagot termel, hogy ez később energiává alakuljon át, anélkül, hogy több üzemanyagot szívna a tankból. Ezáltal a HHO megemeli a teljesítményt, hiszen több energiát segít kinyerni adott mennyiségű üzemanyagból.

A HHO legnagyobb előnye, hogy megváltoztatja autója üzemanyagának összetételét és nem próbál maga is üzemanyagként viselkedni. Ez egy nagyon fontos dolog!



És most jön az a rész, ahol pénzt takaríthat meg. Elég sokat.

Tehát a HHO egy nagyon hatékony és hasznos üzemanyagkiegészítő, ami elektrolízis útján nyer energiát, tehát csak víz és elektromos áram szükséges hozzá. Néhány kutatás már azzal is foglalkozik, hogy kidolgozzák a technikát, aminek segítségével egy autó saját magát tudná hajtani a fedélzeten termelt víz segítségével, de erről bővebben később.

Ez nagyon-nagyon jó a környezetünknek, és nagyon-nagyon rossz az olajtársaságoknak.
Ez egy hatalmas fordulatot jelentene az egész gazdasági világban, ha előállítanának egy üzemanyagot, ami bárki számára elérhető, ingyen van és tökéletesen tiszta, hiszen csak vizet kapunk végtermékként. Sokan már összeesküvéselméleteket sejtenek a háttérben.

Szóval, hol is a probléma?

Miért tekintenek olyan sokan úgy erre a technológiára, mintha valamiféle átverés lenne? Sajnos sok félinformáció látott napvilágot, és az emberek gyakran egymás ellen beszélnek. A fő probléma az informálás hiányával és a terminológiával van. A folyamatról, melynek során a vízből HHO gáz hozható létre, amit üzemanyag támogatóként lehet felhasználni, a közvélemény alig kap felvilágosítást. Az olyan kifejezések, mint ’vízzel működő autó’ és ’a víz üzemanyaggá ég’ sok emberben gyanút keltenek, és szkepticizmussal fogadják őket, mondhatni jogosan.
Tehát amiről eddig beszéltünk: ami a motort eléri, az nem víz, hanem HHO gáz. Ez egy nagyon hatásos üzemanyag kiegészítő, de gyakran illetik azzal a tulajdonsággal, hogy teljesen kiváltja a benzint, ami nevetséges. Ezek csak hangzatos marketingfogások, hogy felkeltsék az emberek figyelmét. De az igazság: a régi, jó kis tudomány.



Mások kételkednek a HHO hatásosságában. Nekik nehéz elfogadni azt az elméletet, hogy valami hasznosat is lehet kezdeni a vízzel. Miért? Talán nevelési, kulturális, oktatási sztereotípiák miatt. Egészen a múlt századig, a fő energiaforrásaink fosszilis tüzelőanyagok voltak (szén, olaj, stb...) Azt könnyű észrevenni, hogy a gázolaj éghető. Akármilyen arányban van is keverve levegővel, a legapróbb szikrára is lángra lobban. Nem már nem igaz rá, ha vízzel keveredik. Ez csak nem tűnik logikusnak, hogy a vízzel, amit legfeljebb hűtésre használunk, az üzemanyagot is segíthetjük. Őszintén szólva, az elején mi is elég kritikusan szemléltük a folyamatot. De ez még jóval a kutatások megkezdése előtt volt.


A bal oldali menüben megtalálja a megtakarítás számítását segítő táblázatot.

Töltse le és számoljon, mi mindenre költhetné év végén a megtakarítását.


Copyright MyCorp © 2017Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben