HHO Rendszerek !!!
|
Mi a HHO A HHO keverék begyújtása energiát termel (a megfelelő összetételű elegy elérheti a 2800 C fokot, a fém 1500 fokon olvad), újraegyesít a két gázt, aminek folyamán vízpára keletkezik (mint annak idején fizika órán). Ez egy hőtermelő, exoterm folyamat. Megfelelő használat idején a hőenergia ugyanazon az elven működik autó gáztankjában, mint benzin vagy dízel üzemanyag égetése. Technikailag tökéletesen azonos a két módszer, csupán az üzemanyag különbözik. Tehát, az elektrolízis útján a víz egy energiatároló közegként viselkedik.
Honnan jön ez az
energia és mikor?
A HHO támogatói kijelentik, hogy az autó gázolaj, benzin, etanol és LPG – HHO gáz keverékével úgy működik, mint egy hibrid hajtású autó. Ez támogatja és javítja az üzemanyagégést autójában, egy sokkal tisztább működésű rendszert hozva létre, ami nagyon jó hatással van környezetünkre. Minél magasabb százalékban használunk HHO gázt hogy energiát állítsunk elő, annál kevesebb üzemanyag elégetésére van szükség. Minél kevesebb gázolajat égetünk el, annál több pénzt tud megtakarítani.
Hogyan lehetséges ez? Hogyan működik pontosan a HHO? A HHO elsősorban egy nagyon hatékony és olcsó, üzemanyagégést segítő adalékanyag. Igazolt hatása, hogy az üzemanyagégést hatékonyabbá téve megnöveli autója erejét. Hogy megértsük ezt a folyamatot, tekintsük át a motorban zajló üzemanyag-égés folyamatát illetve a levegő-üzemanyag arány alapelveit.
Üzemanyag-égés és levegő-üzemanyag arány
Üzemanyag konfiguráció / porlasztás Egy másik változó, ami
hatékonyan befolyásolja az égés folyamatát az üzemanyag
konfiguráció. Ezt a legnehezebb kontrollálni, annak az adata, hogy
mennyi üzemanyag szükséges pontosan. Például minél kevesebb
üzemanyagot használunk, annál gyorsabb az égés, és annál
tökéletesebben ég el. Az égés pillanatában a hengerben a
gyújtógyertyából egy lángcsóvaként lobban ki az exoterm
reakció keltette energia. Minden egyes üzemanyagcsepp a mellette
fellobbanó csepp keltette hőtől lobban be. Ez élteti és tartja
fenn a reakciót. Ez az egyetlen felület, ahol a cseppek
fellobbanhatnak hiszen csak a folyamat ezen fázisában találkoznak
oxigénnel. Dobjon egy darab szenet a tűzbe, és figyelje meg, mennyi időt vesz igénybe, míg az fellobban és elég. Aztán fogjon egy marék szénport, nagyjából akkorát, mint a széndarab, majd dobja a tűzbe. Persze, hogy azonnal fellobban, egy pillanat alatt. Ez jól érzékelteti, hogyan
befolyásolja az üzemanyag konfiguráció az égés folyamatát. A
gázolaj cseppek egy másik kategória, de ugyanezen az elven
működnek.
A HHO belülről A HHO extrémen hatékony az
üzemanyag porlasztás területén. Éppen létrejövő gázként ez
nem más, mint hidrogén és oxigén, apró független csoportokként
nem több, mint két atom, minden éghető egységben (kétatomos
molekulák: H2, O2). Precízebben szólva, a cseppek apró darabokra való zúzása több belobbanásra alkalmas üzemanyagot termel, hogy ez később energiává alakuljon át, anélkül, hogy több üzemanyagot szívna a tankból. Ezáltal a HHO megemeli a teljesítményt, hiszen több energiát segít kinyerni adott mennyiségű üzemanyagból. A HHO legnagyobb előnye, hogy megváltoztatja autója üzemanyagának összetételét és nem próbál maga is üzemanyagként viselkedni. Ez egy nagyon fontos dolog!
És most jön az a rész, ahol pénzt takaríthat meg. Elég sokat. Tehát a HHO egy nagyon hatékony és hasznos üzemanyagkiegészítő, ami elektrolízis útján nyer energiát, tehát csak víz és elektromos áram szükséges hozzá. Néhány kutatás már azzal is foglalkozik, hogy kidolgozzák a technikát, aminek segítségével egy autó saját magát tudná hajtani a fedélzeten termelt víz segítségével, de erről bővebben később. Ez nagyon-nagyon jó a
környezetünknek, és nagyon-nagyon rossz az olajtársaságoknak.
Szóval, hol is a probléma? Miért tekintenek olyan sokan
úgy erre a technológiára, mintha valamiféle átverés lenne?
Sajnos sok félinformáció látott napvilágot, és az emberek
gyakran egymás ellen beszélnek. A fő probléma az informálás
hiányával és a terminológiával van. A folyamatról, melynek
során a vízből HHO gáz hozható létre, amit üzemanyag
támogatóként lehet felhasználni, a közvélemény alig kap
felvilágosítást. Az olyan kifejezések, mint ’vízzel működő
autó’ és ’a víz üzemanyaggá ég’ sok emberben gyanút
keltenek, és szkepticizmussal fogadják őket, mondhatni jogosan.
Mások kételkednek a HHO hatásosságában. Nekik nehéz elfogadni azt az elméletet, hogy valami hasznosat is lehet kezdeni a vízzel. Miért? Talán nevelési, kulturális, oktatási sztereotípiák miatt. Egészen a múlt századig, a fő energiaforrásaink fosszilis tüzelőanyagok voltak (szén, olaj, stb...) Azt könnyű észrevenni, hogy a gázolaj éghető. Akármilyen arányban van is keverve levegővel, a legapróbb szikrára is lángra lobban. Nem már nem igaz rá, ha vízzel keveredik. Ez csak nem tűnik logikusnak, hogy a vízzel, amit legfeljebb hűtésre használunk, az üzemanyagot is segíthetjük. Őszintén szólva, az elején mi is elég kritikusan szemléltük a folyamatot. De ez még jóval a kutatások megkezdése előtt volt. A bal oldali menüben megtalálja a megtakarítás számítását segítő táblázatot. Töltse le és számoljon, mi mindenre költhetné év végén a megtakarítását.
|
Copyright MyCorp © 2024 | Szeretnék ingyenes honlapot a uCoz rendszerben |